Medewerkers aanmaken
De eerste taak van de beheerder is vervolgens het aanmaken van medewerkers. U doet dit als volgt:
• | Ga naar menu Beheer -> Beheerdersmodus inschakelen |
• | Menu Beheer -> Medewerkers |
• | Klik op Bestand -> Nieuw, of Ctrl+N of de knop . |
Wachtwoord instellen |
Met deze knop kunt u vooraf een wachtwoord opgeven voor de medewerker. |
Gebruikersnaam |
De gebruikersnaam waarmee u inlogt op de standaard inlogmethode. (inlogmethode 'standaard') |
Windows gebruikersnaam |
De domeinnaam inclusief de gebruikersnaam van de Windows aanmelding. (inlogmethode 'windows') |
Kan inloggen |
Standaard is dit aangevinkt, wanneer de medewerker uit dienst is kan de toegang hiermee opgeheven worden. |
Beheerder |
Er kunnen meerdere medewerkers als beheerder aangemerkt worden. |
Wijzig wachtwoord |
Zodra de medewerker inlogt, wordt gevraagd om een nieuw wachtwoord op te geven. |
• | Bewaar de gegevens door te klikken op . |
Inlogmethode: |