Per gebruiker kunnen een aantal specifieke instellingen worden opgegeven. Onder menu Extra -> Gebruikersinstellingen zijn hiervoor een aantal tabbladen beschikbaar (afhankelijk van de licentie):
Relatiebeheer
Dit onderdeel is alleen zichtbaar met de module Relatiebeheer & Digitaal dossier.
Standaard etiketten
afdrukken via
|
Kies of u standaard etiketten wilt printen via een labelprinter of een documentsjabloon
|
Labelprinter
|
Selecteer op welke labelprinter afgedrukt moet worden.
|
Rol
|
Optioneel, kies de rol waarop afgedrukt moet worden.
|
Standaard
labelprintersjabloon
|
Voor zowel relaties als contactpersonen kan hier het sjabloon geselecteerd worden voor de labels.
|
Etiketten via
documentsjabloon
|
Voor zowel relaties als contactpersonen kan hier het sjabloon geselecteerd worden voor etiketten via het Documentsjabloon (Word).
|
|
Rapporten
Standaard opslagdir.
|
De (hoofd)map waarin klantrapporten worden opgeslagen. (Tip: Kies een locatie die wordt meegenomen in back-ups!)
|
Standaard printer
|
Kies hier de Infine PDF Printer, dit levert snelheidswinst op bij het uitwerken van rapporten.
Uw standaardprinter in Windows wijzigt hierdoor niet.
|
Uren & Facturering
Dit onderdeel is alleen zichtbaar met de module Uren & Facturering.
Factuurlayout printer instellingen
|
Per factuurlayout kan een specifieke printer worden opgegeven. Bij het afdrukken wordt de standaard papierlade (Windows) aangehouden. Door dezelfde printer voor de 2e keer te installeren en hierin een andere papierlade in te stellen, kan bijv. briefpapier en blanco papier afzonderlijk worden geselecteerd.
|
|