Kantoorstructuur
Deze optie is alleen beschikbaar als de module Relatiebeheer in uw licentie is opgenomen.
In het scherm Kantoorstructuur kunt u de medewerkers van uw kantoor onderverdelen in verschillende Medewerkersgroepen. Denk bijvoorbeeld aan vestigingen, afdelingen, teams, etc.
Eén medewerker kan in verschillende medewerkersgroepen worden ingedeeld. Bij het gebruik van Infine Office Manager ziet u de kantoorstructuur terug bij de Agenda, Taken en Berichten.
U richt de kantoorstructuur als volgt in:
▪ | Ga naar Beheer -> Beheerdersmodus inschakelen |
▪ | Kies voor Beheer -> Kantoorstructuur |
Toevoegen medewerkersgroep:
▪ | Klik met de rechtermuisknop op een leeg deel van het scherm -> Nieuw -> Medewerkersgroep |
▪ | Vul de naam van de medewerkersgroep in |
▪ | Geef de sorteervolgorde op. Hiermee bepaalt u in welke volgorde de verschillende groepen worden weergegeven |
▪ | Klik op OK |
Toevoegen medewerker aan medewerkersgroep:
▪ | Klik met de rechtermuisknop op een medewerkersgroep -> Toevoegen -> Medewerker |
▪ | Selecteer de medewerker en klik op OK |