SBR-Rapporten aanmaken
Het aanmaken van een SBR-Rapport werkt als volgt:
▪ | Klik linksonder in de navigatiebalk op het onderdeel SBR |
▪ | Ga naar SBR-Rapporten |
▪ | Kies Nieuw om een nieuw SBR-Rapport aan te maken. U ziet dan het volgende scherm: |
Relatie |
De relatie waarvan het SBR rapport wordt opgesteld |
SBR-Rapportsoort |
Kies een beschikbaar rapportsoort voor SBR. Meer informatie daarover leest u in het onderdeel Rapportsoorten aanmaken. |
Omschrijving |
De omschrijving van het SBR rapport, deze wordt standaard gevuld met klantnummer, klantnaam en soort rapport. Indien gewenst kunt u de omschrijving aanpassen. |
Valuta |
Kies de valuta waarin gerapporteerd moet worden. |
SBR-Dimensies |
Afhankelijk van het soort rapportage kunt u hier aanvullende waarden opgeven. |
Klik op OK als alle gegevens zijn ingevuld. Het volgende scherm verschijnt:
▪ | Klik op de knop Nieuw onder Rapportperioden om aan te geven welke rapportgegevens als basis moeten dienen voor dit SBR-Rapport. U ziet het volgende scherm: |
Rapportgegevens |
De rapportgegevens welke als basis moeten dienen voor het SBR-Rapport |
Kvk-Nummer |
Het KvK-nummer wordt overgenomen vanuit Office Manager. |
▪ | Klik op OK |
Wanneer u ook vergelijkende cijfers (bijvoorbeeld van het vorige jaar) wilt opnemen in het SBR-Rapport dan kunt u op dezelfde wijze een rapportperiode aanmaken met de rapportgegevens van het vorige jaar.