Voordat u het werkprogramma en de dossierspecificaties kunt uitwerken, is het noodzakelijk om medewerkers aan het samensteldossier te koppelen via Extra -> Medewerkers.
Er zijn vier hiërarchische ‘rollen’ medewerkers:
• | Administratief |
• | Samensteller(s) |
• | Reviewer(s) |
• | Ondertekenaar(s) |
Infine Samensteldossier neemt de naam en paraaf van de ingelogde medewerker over vanuit Infine Office Manager, zoals is vastgelegd bij de medewerkers.
De vragen in het werkprogramma worden gekoppeld aan één van de drie rollen. Een medewerker mag alleen de vragen beantwoorden die gekoppeld zijn aan zijn rol of aan een rol die lager ligt in de hiërarchische structuur.
Tip: als de werkverdeling in uw organisatie in veel gevallen gelijk is, kunt u de werknemers al toewijzen aan rollen in het kantoormodel Samensteldossier.
De toegewezen medewerkers zijn op het tabblad Werkformulier zichtbaar bij de verschillende rollen. Als de nulregels van het werkblad verborgen zijn, worden alleen de relevante regels getoond.