Inrichten Infine Tussentijds Rapport

Voordat de rapporten worden opgesteld, is het raadzaam om eerst het kantoormodel van het Tussentijds Rapport in te richten.

Bij de installatie van de module Infine Tussentijds Rapport zijn van het rapportmodel twee verschillende bestanden geïnstalleerd:

 

Tussentijds Rapport Standaard
Dit model wordt onderhouden door Infine Software en overschreven bij updates.
Tussentijds Rapport Kantoor
Dit model wordt door de klant gewijzigd en onderhouden. Het bevat de eigen grootboekrekeningen, instellingen en opmaak van het kantoor.

 

Een nieuw klantrapport wordt automatisch aangemaakt op basis van dit Kantoormodel. Het aanpassen het Kantoormodel gaat als volgt:

 

Kies in Infine Office Manager voor Beheer -> Systeeminstellingen, tabblad Rapporten.

Selecteer het kantoormodel Tussentijds Rapport en klik op Open rapportmodel.

Het rapportmodel wordt nu geopend in Excel. We raden u aan de onderstaande gegevens in te stellen / in te richten:

 

Standaard rekeningschema
Opmaak
Positie adresblok
Tekstuele aanpassingen

 

Deze stappen staan beschreven in de Gebruikershandleiding.

Copyright Infine Software BV