Inleiding

In deze helpfunctie worden alle mogelijkheden beschreven van Infine Office Manager.

 

Dit is gesplitst in de volgende hoofdonderwerpen:

 

Installatie
Inrichting & Beheer
Werking
Functionaliteit van modules Relatiebeheer, Digitaal Dossier, Uren & Facturering en SBR.

 

In het geval dat u reeds een eerdere versie van Infine Office Manager geïnstalleerd heeft, dan kunt u deze handleiding gebruiken om uw bestaande installatie bij te werken naar de nieuwste versie.

 

U kunt op verschillende manieren gebruik maken van deze helpfunctie.

 

Bladeren door de inhoudsopgave links op uw scherm
Zoeken via de index of de zoekfunctie links op uw scherm
Bladeren door de helpfunctie door middel van de navigatieknoppen rechtsboven in uw scherm.

 

Wij wensen u veel voordeel bij het gebruik van Infine Office Manager.

 

TIP: Op onze website www.infine.nl is een kennisbase beschikbaar met daarin alle relevante vragen. Wij raden u aan om bij vragen hierop in te loggen en de kennisbase te raadplegen. Wanneer uw vraag niet in de kennisbase voorkomt, kunt u uw vraag stellen met behulp van een vragenformulier.

 

Copyright Infine Software BV