Inleiding
In deze helpfunctie worden alle mogelijkheden beschreven van Infine Office Manager.
Dit is gesplitst in de volgende hoofdonderwerpen:
• | Functionaliteit van modules Relatiebeheer, Digitaal Dossier, Uren & Facturering en SBR. |
In het geval dat u reeds een eerdere versie van Infine Office Manager geïnstalleerd heeft, dan kunt u deze handleiding gebruiken om uw bestaande installatie bij te werken naar de nieuwste versie.
U kunt op verschillende manieren gebruik maken van deze helpfunctie.
▪ | Bladeren door de inhoudsopgave links op uw scherm |
▪ | Zoeken via de index of de zoekfunctie links op uw scherm |
▪ | Bladeren door de helpfunctie door middel van de navigatieknoppen rechtsboven in uw scherm. |
Wij wensen u veel voordeel bij het gebruik van Infine Office Manager.
TIP: Op onze website www.infine.nl is een kennisbase beschikbaar met daarin alle relevante vragen. Wij raden u aan om bij vragen hierop in te loggen en de kennisbase te raadplegen. Wanneer uw vraag niet in de kennisbase voorkomt, kunt u uw vraag stellen met behulp van een vragenformulier.