In het onderdeel Uren & Facturering kunt u onder de knop Overzichten de overzichten van de uren en omzetten inzien. Standaard worden een aantal overzichten meegeleverd. Deze standaard overzichten kunnen niet gewijzigd worden, u kunt ze wel kopiëren en vervolgens deze kopie wijzigen.

 

Om een overzicht te openen kunt u dubbelklikken op de betreffende regel. Vervolgens verschijnt een criteriascherm waarin u de gewenste selectiecriteria kunt instellen.

Overzichten

Met de knop + (achter En) kunt u een nieuwe selectieregel toevoegen. Om een selectieregel te wissen klikt u op de knop Error achter de regel. Het is van belang om de selectieregel te vullen óf te wissen.

Hierna klikt u op OK en wordt het overzicht op het scherm getoond. U kunt het overzicht nu naar wens afdrukken, opslaan in PDF-formaat of opslaan in RTF-formaat.

 

Een overzicht kunt u als volgt aanpassen:

Selecteer een overzicht en klik op Kopiëren. Vervolgens wordt een nieuwe regel toegevoegd met een kopie van het originele overzicht.
Met de knop ‘Wijzigen’ kunt u de naam van het overzicht wijzigen. Bent u beheerder, dan kunt u hier ook aangeven of het overzicht voor uw medewerkers zichtbaar moet zijn. Uw medewerkers kunnen deze overzichten dan wel gebruiken, maar kunnen geen aanpassingen of kopieën opslaan.
Met de knop ‘Ontwerpen’ kunt u de indeling en de layout van het overzicht wijzigen. Voor een toelichting op de uitgebreide mogelijkheden van de rapport ontwerper verwijzen wij u naar de helpfunctie.

 

Voor een toelichting op de mogelijkheden van de rapportontwerper, verwijzen we u naar het onderdeel Factuurlayouts.

Copyright Infine Software BV